dobre zasilacze

Autor: taki <jakisemail_at_wp.com.pl.eu.edu>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 21:25:52 MET DST

Witam!
Sporo na grupie jest informacji, ze dobry zasilacz to w sumie
najistotniejsza czesc konfiguracji komputera.
Najczesciej chwalone sa Chieftec'i i Tagany. Jednak Chieftec'i
sa podobno glosne (informacja z grupy) a od Taganow sa
podobno lepsze zasilacze. Sa jakies inne firmy, ktore produkuja
dobre zasilacze (albo znacznie lepsze) ? Chodzi mi oczywiscie
o zasilacze do desktopow. Chcialbym, zeby mi ktos rozjasnil
nieco ten fragment rynku.
Cos moze wiecie na temat firm Q-Tec albo SunBeam Tech ?
Czy warto na to wydawac pieniadze ?
Pozdrowienia,
taki