Re: Zestaw komputerowy

Autor: Piotrek <piotrk14WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 17:43:55 MET DST

> A co bedziesz na nim robil? Troche inaczej sie buduje komputer typowo do
> gier, a inaczej ogolnodomowy ktory nie musi miec jakies zbytniej wydajnosci.

Zwykłe zastosowania domowe typu internet, film, muzyka, czasami odpalę gierkę
i Photoshopa.

> Pomysl tez nad AMD - generalnie AMD ma troche tansze procesory o tej
> samej wydajnosci.

Znajomy informatyk wskazywał na Intela z racji stabilności.

> Ja dolozyl bym drugie tyle.
> I nie bral pamieci firmy "krzak" a jakiegos Kingstone-a.

Zobaczymy czy kasy wystarczy. :)

> [...]
>
> Z kartami troche stracilem kontakt.
> To Galaxy to jakas sensowna firma?
> karte lepiej brac firm Gigabyte, Sapphire, Asus itp. Nie wiem co to za
> Galaxy.

> Modecom to dobre zasilacze.

> ok

> Pewnie bedzie na plycie gigabitowa

> Fajna jest.

> Gigabyte albo Asus.
> Konkretnych modeli nie polece.

> Bardzo fajny monitor.
> Chociaz jak sie nie napalasz zbytnio na granie, to mozesz 500zl
> zaoszczedzic kupujac 710N a roznicy w zasadzie nie zauwazysz,

Od początku nie chciałem oszczędzać na monitorze. Powęszyłem trochę w necie i
od razu ten model wpadł mi w oko. Dziś na żywo go sobie obejrzałem i nie mam
mu nic do zarzucenia więc na 99% biorę właśnie Samsunga. Problem tylko w tym,
że w moim mieście jest tylko kilka sztuk tego monitora i to tylko w Vobisie. W
innych sklepach trzeba czekać tydzień lub dłużej.