Re: Zestaw komputerowy

Autor: Tomasz Pyra <hellfire_at_spam.spam.spam>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 14:13:30 MET DST

Piotrek napisał(a):
> Witam.
>
> Mam zamiar kupić komputer + monitor LCD w cenie 4200-4300 zł lecz za bardzo
> nie znam się na komputerach. Pochodziłem trochę po sklepach i na razie
> nastawiony na konfigurację:

A co bedziesz na nim robil? Troche inaczej sie buduje komputer typowo do
gier, a inaczej ogolnodomowy ktory nie musi miec jakies zbytniej wydajnosci.

> Intel Pentium 4 3.0 GHz 2MB cache 775

Pomysl tez nad AMD - generalnie AMD ma troche tansze procesory o tej
samej wydajnosci.

> 512 MB RAM Dual DDRII 533 MHz

Ja dolozyl bym drugie tyle.
I nie bral pamieci firmy "krzak" a jakiegos Kingstone-a.

> Barracuda 160 GB 7200 rpm 8 MB cache S-ATA

OK

> Galaxy GeForce 6600GT, 128MB, DVI, PCI-E

Z kartami troche stracilem kontakt.
To Galaxy to jakas sensowna firma?
karte lepiej brac firm Gigabyte, Sapphire, Asus itp. Nie wiem co to za
Galaxy.

> Obudowa Modecom Impact - srebrna - 350W

Modecom to dobre zasilacze.

> LG SuperMulti DVD+/-RW GSA-4163B BOX white

ok

> karta sieciowa

Pewnie bedzie na plycie gigabitowa

> klawiatura Logitech UltraX + myszka

Fajna jest.

> Co poradzicie jeśli chodzi o płytę główną. Chciałbym aby nie była tandetą i
> dała sobie radę z prockiem i kartą graficzną.

Gigabyte albo Asus.
Konkretnych modeli nie polece.

> Co do monitora upatrzyłem sobie Samsunga 173P+. Warto go kupować czy za cenę
> ok. 1400 - 1500 zł znajdzie się coś ciekawszego?

Bardzo fajny monitor.
Chociaz jak sie nie napalasz zbytnio na granie, to mozesz 500zl
zaoszczedzic kupujac 710N a roznicy w zasadzie nie zauwazysz,