Re: Acer- czy warto? (dot. procesora)

Autor: prodrive <WYWALcliomaxi2_at_poczta.fm>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 16:29:47 MET DST

> Panowie - konkrety! a nie uwagi typu zielone mi sie nie podoba.
>
> Co nawala, co jest niewygodne, co szumi ?

Dokladnie rok temu dostajemy dwa laptopy Acer 1362LMi, sempron
2,8/512MB/60GB/DVDRW/15". Moj sie nie zepsul ale baretia juz slabo trzyma,
jak uruchamia sie wentylator to halas, jest ciezki. Kolegi pojechal tydzien
temu na serwis - 4 usterki (touchpad, wifi, glosnik, dvdrw padniete) a dbal
o niego bardziej niz ja. Nie jestem przeciwinikiem Acera, faktycznie nie
jest drogi i uwzgledniajac parametry do ceny, wychodzi atrakcyjnie. Niestety
jak cos jest tanie to nie ma co liczyc na wysoka jakosc. Dell'e i Asusy z
ktorymi mam do czynienia sprawuja sie o wiele lepiej.

Lesio