Re: Acer- czy warto? (dot. procesora)

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 14:40:34 MET DST

prodrive wrote:
> Jak miales Dell'a to nie kupuj Acera! Rozczarowanie gwarantowane. Ja od roku
> mam do czynienie z dwoma Acerami i raczej nie polecam. Zastanow sie nad
> zakupem Dell'a, ewentualnie jak chcesz koniecznie cos tanszego to moze Asus
> ale pamietaj "Tanie kosci psy jedza"
>
> Lesio

Panowie - konkrety! a nie uwagi typu zielone mi sie nie podoba.

Co nawala, co jest niewygodne, co szumi ?

Acer z serii TM4560, matryca 1400x1050 przy 15 calach, cichutki (dysk,
wentylator od czasy do czasu, media bay, geforce, brak jakichkolwiek
zwisow, restartow, wszystkie porty dzialaja, WiFi /g (oczywiscie intela)
- transfery do 2.5 MB/s (w warstwie aplikacyjnej)). Bardzo intensywnie
uzywany od ok. 6 m-cy, warunki dosyc bojowe ;)

Dell i moze jest zbrojony, ale mialem okazje korzystac z 4-5 letniego -
bateria 20-30 min, wypadajace klawisze (ala Toshiba). Oczywiscie nowe
beda sie inaczej zachowywac, tylko klient dwa razy wylysieje (wszedzie!)
, gdy uslyszy cene ;)

pozdr.

--
Rafał Łukawski