Re: armada 1573dm

Autor: sp5xsl <sp5xsl_at_wp.pl>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 16:02:50 MET DST

Użytkownik "Mundi" <slurp@WYTNIJT0polbox.com> napisał w wiadomości
news:dhirbb$71m$1@ip-85-198-228-229.broker.com.pl...

> Użytkownik "sp5xsl" <sp5xsl@wp.pl> napisał w wiadomości

> Skasowany jest PC Diagnostics (wchodzi się przez F10) który
> był na osobnej partycji. Tu jest dyskietka naprawcza :
> http://h18000.www1.hp.com/support/files/notebooks/us/download/7106.html
> OSTROŻNIE!!! Oprogramowanie tworzy nową partycje i nagrywa
> PC Diagnostics (BIOS-Setup). Warto przeczytać
> http://www.man.pl/~tomaszek/240370.txt

No nie stety z Anglika jestem noga i zastary na nauke,ale mam jeszcze jedno
pytanie gdy podlaczony jest komputer do sieci i podnoczac matryce ekran jest
czarny po wlaczeniu,tak jak by nic nie pracowalo,czy w zwiasku z tym powinno
byc widac cos na monitorze???i jak w takim razie zaladowac dyskiedke skoro
nic nie widac co naciskam???Moze to glupie pytania ale do tej pory nie
mialem kontaktu z komputerem przenosnym.