Re: Plyta glowna - dylemat

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 15:42:48 MET DST

Dnia Fri, 30 Sep 2005 15:09:31 +0200, Jabba napisał(a):

> Siema,
>
> Mam dylemat pomiedzy tymi dwoma plytami glownymi:
> 1. DFI LanParty UT nF4 Ultra-D
> 2. Gigabyte GA-K8NXP-9 nVidia nForce4 Ultra

płytka DFI jest stworzona do podkręcania. GA-K8NXP-9 od razu dyskwalifikuję
ze względu na wyjący wiatrak modułu DPS (kto to coś słysał ten wie o czym
mówię). Jest na rynku pełno płyt na nForce4U, które ają taką samą
wydajność, za to różnią się ceną i możliwościami. Po wymianie suszarki na
mostku DFI jest świetnym wyborem. Jak chcesz mieć absolutną ciszę i chcesz
mieć świetną wydajność, to rozważ jeszcze GA-K8N Ultra-9 nVidia na nForce4
Ultra - fabrycznie bez wiatraczków na mostku, dobra do OC procesora, a cena
niższa od DFI.

> Zasilane to bedzie Taganem 380W, ktory niestey ma wtyke ATX 20-pin, wiec
> jeszcze pytanie czy nie czeka mnie nowy zasilacz?

nie będzie żadnego problemu. Są co prawda przejściówki 20-24pin, ale nie ma
co sobie nimi głowy zawracać.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [1GB RAM Geil BHDC] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]