Re: Radeon X700 - producenci

Autor: taki <jakisemail_at_wp.com.pl.eu.edu>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 09:55:10 MET DST

"Piasek" <apiachWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message
news:308b.000025b5.433ce51a@newsgate.onet.pl...
> Witam,
>
> Właśnie przymierzam się do zakupu komputera i zastanawiam się nad
> wyborem karty
> graficznej. Polecano mi kartę opartą na chipsecie ATI Radeon X700 bez
> VIVO (nie
> będę wykorzystywał). I tutaj okazało się, że jest wielu producentów
> takich kart.
> Na pierwszy rzut oka niewiele się od siebie różnią, więc nie wiem czym
> kierować
> się przy wyborze. Czy wybrać kartę tego samego producenta co płyty
> głównej
> [...]
Sapphire jest przyzwoita. W idle ma 46 stopni a w stresie 56. Nawet daje
sie lekko
krecic. Bardzo dobra jakosc grafiki na LCD (ale to chyba norma przy ATI).
W 3D marku 03 na A64 mam 5900p. Ogolnie zadowolony jestem. Moja
wersja to zwykly x700, everest podaje ze to uklad x700LE (cokolwiek by
to znaczylo). Polecam !

Pozdrowienia,
taki