problem z RAM-em

Autor: Marcin <marcinzdzichu_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 09:49:44 MET DST

Czesc,
Dokupiłem do swojego laptopa 2 kości RAM-u po 512 MB, żeby bez kłopotu
pracować z programiami do 3D. Niestety coś jest nie tak i nie działa, gdy
obydwie są w slotach. Przy włożeniu tylko jednej z nich (lub jakiejś innej)
w dowolny slot, wszystko jest OK. Sprawdzałem też wkładając starą kość 256
MB na zmianę do obu slotów. Aha, kości (Kingston) są identyczne i pochodzą z
jednego źródła. System którego używam to Win XP Pro. Nie wiem co jeszcze
opisać, żeby przybliżyć sytuację. Może ktoś wie co może być tego przyczyną?
Będę wdzięczny za jakieś wskazówki.
Pozdrawiam
MS