Re: Po zmianie karty graficznej - problem z filmami

Autor: Marcin Narzynski <narzynka_USUN_at_TEZ.USUN.poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 09:32:22 MET DST

> Uzyj Nasty File Remover; po skasowaniu zbednych sterowników po starej
> grafie proponuje wywalenie wszystkich kodeków i zainstalowanie "jedynego
> słusznego" ffdshow i real alternative.

Użyłem Driver Cleaner Pro. Wywaliłem wszystko z nazwą ATI. Tyle, że ponownym
włączeniu komputera znowu te same rzeczy czekają na usunięcie. Pomimo tego,
że program podaje listę plików, które usunął, te same pliki są usuwane przy
każdym włączeniu Driver Cleaner Pro. Jak się pozbyć tego bałąganu?

A Nasty File Remover przy uruchomieniu zgłasza brak jakiejś biblioteki i
żegna mnie.

MN