Re: Zmiana smigla w zasilaczu

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 06:42:18 MET DST

RudeBoy zapodał(-a):
> Witam!
> Chcialbym sobie zmienic wentylator w zasilaczu bo jest zdecydowanie zaglosny. Na allegro sa takie super tanie szajsowne wentyle
> Arctic Fan Pro po 8zl. O dziwo wentyle te sa naprawde ciche. Moje pytanie jest takie:
> Czy moge tak bezkarnie odciac od plytki zasilacza obecny wentylator? Podlaczony jest on dwoma przewodami. Zamiast niego wloze
> tego Arctica i wepne jego zasilanie w plyte glowna (3pin) zeby miec mozliwosc sterowania jego predkoscia. Zastanawiam sie czy
> [...]

1/ Najlepiej odlutować :>
2/ jak chcesz ciąć - tnij tak, aby zostawić na tyle zapas przewodów,
aby poźniej można było coś (w razie czego) przylutować do tych kabelków - czyli
zostaw trochę zapasu na płycie głównej zasilacza)
3/ zaizoluj końce, połącz przewody taśmą izolacyjną i tak przyklej w obudowie, aby
nie kleiły się gdzieś do radiatorów

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,