Zmiana smigla w zasilaczu

Autor: RudeBoy <poczta_at_mwds.pl>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 23:10:03 MET DST

Witam!

Chcialbym sobie zmienic wentylator w zasilaczu bo jest zdecydowanie
zaglosny. Na allegro sa takie super tanie szajsowne wentyle Arctic Fan
Pro po 8zl. O dziwo wentyle te sa naprawde ciche. Moje pytanie jest takie:
Czy moge tak bezkarnie odciac od plytki zasilacza obecny wentylator?
Podlaczony jest on dwoma przewodami. Zamiast niego wloze tego Arctica i
wepne jego zasilanie w plyte glowna (3pin) zeby miec mozliwosc
sterowania jego predkoscia. Zastanawiam sie czy moge go tak poprostu
odciac bo na tym zasilku pisze jakies termal control costam. Zeby nie
bylo lipy, ze mi zasilacz sie wlaczal nie bedzie. Zasilacz to 350W Feel.

--
RudeBoy Selecta
Bless...