[NTG] [OT] Koncik komputrowy dla maniaka

Autor: Karol <xnebyj_at_hjo.rqh.cy>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 15:20:32 MET DST

Sory, totalnie NTG, ale mam problem z urządzeniem mojego że tak powiem "kącika
komputerowego" w moim mieszkaniu.
Kupiłem fajny stolik pod kompa (trochę w stylu "techno") i umieściłem go .... w
szafie z suwanymi drzwiami. jak zasunę, to nic nie widać. Na górze zrobiłem
półki na moich kilkadziesiąt już książek o tematyce komputerowej.

Ale co na ścianie ?
Myślałem o wydruku wielkoformatowym a na nim jakieś coś z kompa, albo coś innego
dla maniaka komputerów.

Macie może jakieś zdjęcia w dość dobrej jakości?