Re: Komputer wyłączony a wszystkie wiatraki chodza?!

Autor: INNY <tajn0s_agent0s_at_prl.com>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 15:16:37 MET DST

sweet_lobo napisał(a):

> Popatrz wyżej ;)

A wiesz, że czytałem to 4 razy i nie widziałem tego:-) Jakie to teraz
wyraźne

Przejrzałem manuala, ale nie ma nic o tym, żeby wiatraki miały prawo
chodzić po wyłączeniu zasilania(liczyłem na jakąś funkcję-wynalazek jak
to czasami w Intelach bywa:-) Teoria Wiktora S. o tym, że coś nie tak
jest z zasilaczem jest bardzo prawdopodobna.Mogli Ci też dać zasilacz
mniejszy niż faktycznie, spotkałem się z czymś takim: naklejka na
zasilaczu z napisem: "Błąd w ocechowaniu" i tu podana moc prawidłowa.W
każdym razie życzę powodzenia, jak coś wymyślę to jeszcze napiszę:-)

INNY