Re: Komputer wyłączony a wszystkie wiatraki chodza?!

Autor: Wiktor S. <wswiktorSP_at_Mpoczta.fm>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 11:07:13 MET DST

> 1. Podczas uruchamiania komputera w momencie gdy pokazuje się nam
> ilość ramu, czestotliwośc taktowania procesora itp. rzeczy komputer
> zatrzymuje sie na okolo 30 sekund, w tym momencie nic sie nie dzieje
> na ekranie, potem szybko pokazuja się dane na temat podłączonych do
> tasm urządzen i zaczyna się ładować się system. O co w tym chodzi?

Pewnie coś pomieszane ze zworkami na dyskach i napędzie CD.
Sprawdź to, spróbuj odpalić komputer z samym dyskiem na primary master itp.

> 2. Procesor który kupiłem to Celeron 2.4ghz lecz podczas uruchamiania
> komputera oraz juz w windowsie pisze ze mam celerona 3.2ghz (nic nie
> podkrecalem, a w biosie mozliwosc podkrecania jest zablokowana).

No to cię oszukali :-)
Może jednak FSB jest podkręcona?

> 3. Gdy dłuzej pogram w jakieś gry, które wymagają prawie 100% pracy
> procesora to komputer tak sie grzeje ze góra obudowy nie jest ciepła
> tylko GORĄCA. Komputer niby chodzi stabilnie bo niby nic sie nie
> resetuje ani nic z tych rzeczy ale grzeje się niesamowicie.

Coś nie tak z zasilaczem. Też tak miałem (zasilacz Fortron) - wiatrak był za
mało wydajny, zmieniłem go i już się nie grzeje.

> W tym
> momencie po wyłączeniu komputera wiatraki nadal chodza (grafika,
> zasilacz, procesor)

Nie chce mi się wierzyć ;-)
To na pewno jest _wyłączenie_ komputera, a nie tylko stan czuwania?

> POWER TEMPERATURE - 45 stopni C / 110 stopni F
> SYSTEM TEMPERATURE - 35 stopni C / 95 stopni F
> CPU TEMPERATURE - 50 stopni C / 120 stopni F

Ujdzie.

--
Azarien