Re: Brak "ci" na klawiaturze

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 10:48:53 MET DST

> W googlach już przesiedziałem kilka godzin. Klawiatura nie wybija mi
> "ci"
> więc ciężko było to wpisac. Skopiowałem samą literkę z jakiejś
> strony aby
> móc coś na ten temat wyszukac. Znalazłem tylko jeden temat, którego
> rozwiązaniem jest wywalenie Ati Control Center. Niestety, moja
> grafika to
> GeForce.
> Powoli rozkładam ręce i nie ma chyba wyjścia jak na nowo
> przeinstalowac
> winde. Sprawa niby błacha ale na kompie przepisuję wszelakie teksty
> [...]

Po pierwsze istnieje metoda alternatywnego wprowadzania polskich
liter - najpierw naciskamy shift z klawiszem oznaczonym `~ (nie
pojawia się nic) a potem np. c i pojawia się ć.
Po drugie na pewno jest jakiś program (sterownik) który przechwytuje
taką kombinację klawiszy w twoim komputerze. Usunąć programy ładowane
przy uruchamianiu.

--
Józef