Re: Brak "ci" na klawiaturze

Autor: <tom_at_aszek>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 10:08:24 MET DST

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:dhg5oj$rst$1@news.wp.pl...

> NTG. Use google

W googlach już przesiedziałem kilka godzin. Klawiatura nie wybija mi "ci"
więc ciężko było to wpisac. Skopiowałem samą literkę z jakiejś strony aby
móc coś na ten temat wyszukac. Znalazłem tylko jeden temat, którego
rozwiązaniem jest wywalenie Ati Control Center. Niestety, moja grafika to
GeForce.
Powoli rozkładam ręce i nie ma chyba wyjścia jak na nowo przeinstalowac
winde. Sprawa niby błacha ale na kompie przepisuję wszelakie teksty do druku
i nie bardzo to wygląda jak trzeba za każdym nad "c" stawiac kreski
cienkopisem.

--
Tomek