Kupno nagrywarki DVD

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 19:30:28 MET DST

Witam.
Niedługo mam zamiar kupić nagrywarkę DVD.
Na co zwrócić uwagę przy zakupie aby nie dać się zrobić w konia?
Obecnie interesuje mnie nagrywarka BenQ DW1640.
http://www.benq.pl/products/storage/?product=526&page=specifications
Czy ktoś może napisać o niej coś czego nie napisali na stronie?
Interesują mnie opinie na temat jakości nagranych płyt. Czy nie będzie
problemów z odczytem płyt nagranych w tej nagrywarce na sprzęcie innych
producentów i na odwrót? Wiem, że różne historie dzieją się na tanim
sprzęcie Samsunga...

Będę wdzięczny za wszelkie opinie na temat tej nagrywarki jak również
innego sprzętu wartego uwagi oraz wydanych pieniędzy :)

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *