Re: Pamięci ram GODDRAM & KINGMAX & Elixir

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 11:33:35 MET DST

Dnia Wed, 28 Sep 2005 07:13:37 +0200, MadMan napisał(a):

> Bo to chyba nie od płyty zależy, tylko od procesora. Venice ma poprawiony
> kontroler pamięci w porównaniu z wcześniejszymi modelami AMD64.

No wiesz, ustosunkowałem się do tego co Michal Bien napisał, czyli że
nForce3/4 mogą obsłużyć maks 1 moduł dwustronny. No i co do poprawionego
kontrolera pamięci w Venice w stosunku do Winchestera, to niestety jest to
bzdura. Nic nie poprawiono. Zarówno venice jak i winchester z takimi samymi
pamięciami działaja tak samo, a jedyną różnicą jest wprowadzenie SSE3 w
venice (AMD cos wspominało o poprawionym kontrolerze, ale nic nie zrobili).

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [1GB RAM Geil BHDC] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]