problem z Laptopem

Autor: Kuba <kasprzak_at_mail.icpnet.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 11:19:10 MET DST

Mam służbowego Laptopa HP/Compaq. Komputer ma około 2 lat.

Wczoraj po raz pierwszy pojawiła mi się taka sytuacja.

W momencie gdy zbyt szeroko go otworzyłem (ok 100-120 stopni) to ekran
zaczął wariować -robić się niebieski, pełen szumów itp. Sytuacja się
pogłebiała jak był otwierany jeszcze mocniej dopiero jak go wyłączyłem i
włączyłem ponownie otwierając niezbyt szeroko (troche wiecej niz 90stopni)
to było ok. Natomiast w momencie szerszego otwarcia znów ta sama stytacja.
Nigdy wcześniej tego nie było, choć pare razy otworzyłem go dość szeroko i
wszysko było ok.

Co to może być?. Czy uszkodziły się jakieś połączenia komputera z monitorem.
Czeka mnie wizyta w serwisie?