Re: Laptopy Dell kontra Acer

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 01:22:28 MET DST

B.Paciorek wrote:

> To są minusy-owszem,
> ale znajdzie się jeden mały- ale cholernie ważny plusik;
> To jest IBM i to najlepsza seria-IBM to taki laptop,
> jak mercedes taxi
> faktycznie ciężko to zajechać,
> napd i baterie można wymienić,

Przelicz koszty, sprawdź czy pasuję tam napęd OEM DVDRW, czy też
dedykowany IBM'a. Nie zwróciłem uwagi - jest MediaBay ? Mozna wrzucic
dodatkową baterie ?

> a WiFi- u mnie najczęścij łapie na jakieś 2 albo 5 mbit- to i tak więcej
> niż łącze do interentu.

Można i tak, kwestia tego, czego się oczekuje teraz i za 2-3 lata. Ja
zrezygnowałem szybko z 802.11b (max. 11Mbit - Half Duplex) po próbie
wykorzystywania tego w ramach sieci lokalnej.

Marka robi swoje na tyle korzystnie, ze za 2-3 lata cena tak nie
spadnie, ale obawiam się, że już wtedy notebooki będą bardziej
przypominały składaki (jak obecnie praktycznie wszystkie pecety), a ceny
nowych będą niższe o 25-50%.

Już teraz dyski, niektóre (nie wiem jaki %) napędy są wymienialne.
Wspólna platforma robiona przez intela, niedługo będzie sobie można
wymienić wyświetlacz, obudowę, klawiature itd. Jak pisałem - to
pociągnie za sobą gwałtowny spadek ceny.

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/