Re: Jak zwiększyć głośność podczas oglądania filmów?

Autor: Flo <florian6_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 19:44:56 MET DST

Pamiętnego dnia 27 Sep 2005 18:16:49 +0200
grzesiek spłodził(a) co następuje:

> Mam taki problem: Czasem oglądam filmy divix i dvd na komputerze (notebook
> Compaq Armada). Komp ma wbudowane stosunkowo przyzwoite głośniki i gdy film ma
> odpowiednią głośność wszystko działa bez zarzutu. Niektóre filmy jednak mają
> dość cichy dźwięk i marnie słychać a pogłaśnianie w komputerze jest
> ograniczone. Czy istnieje jakaś sztuczka (lub program) która pozwoliłaby
> bardziej pogłośnić dźwięk w takim przypadku?

Poza TFM Audio z pakietu Nimo codec polecam CrystalPlayera w wersji Pro (do
znalezienia w sieci) i ustawienie w filtrach audio "autogłośność". Każdy
film podgłośni automatycznie.

--
I wszystko jasne :)        http://wap.wapgate.pl/florian6
GG  - 2539855               http://www.flo.dmkproject.net/  (Siemens)