Re: Jak zwiększyć głośność podczas oglądania filmów?

Autor: hanek <bhanek_at_o2.pl>
Data: Wed 28 Sep 2005 - 10:12:16 MET DST

grzesiek wrote:
> Mam taki problem: Czasem oglądam filmy divix i dvd na komputerze (notebook
> Compaq Armada). Komp ma wbudowane stosunkowo przyzwoite głośniki i gdy film ma
> odpowiednią głośność wszystko działa bez zarzutu. Niektóre filmy jednak mają
> dość cichy dźwięk i marnie słychać a pogłaśnianie w komputerze jest
> ograniczone. Czy istnieje jakaś sztuczka (lub program) która pozwoliłaby
> bardziej pogłośnić dźwięk w takim przypadku?
>
> Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuję za pomoc.

zwykle takie problemy sa z filmami w AC3 (jesli ma sie tylko stereo)
ja w takim przypadku wchodze do wlasciwosci AC3 (ew. MatrixMixer) i
odznaczam "AutoMatrix" (polecam kodeki kazaa lite mega pack)
teraz moge recznie ustawic wyjscie dla kazdego z kanalow, czyli troche
na lewo, troche na prawo, troche na oba (zwykle wystarczy zamienic
wszystkie ulamki na jedynki)
wiem ze nie jest to zbyt automatyczne, ale ja lubie miec pelna kontrole
nad tym co sie dzieje, wiedziec ze slysze wszystko co powinienem itd.
raz ustawione powinno sie zapamietac.

hanek