Pytanie do uzytkownikow Logitech MX518

Autor: Geralt <przemyslaw26_at_interia.pl>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 17:22:56 MET DST

Witam!

Kupilem wlasnie ta myszke. Jest bardzo dobra i podoba mi sie, poza jedna
wada, ktora nie znalazlem w zadnej wypowiedzi ani recenzji myszki.
Zastanawiam sie, czy to tylko moja myszka, czy kazdy tak ma. Chodzi
mianowicie o to, ze jak sie podnosi myszke, to ona na pewnej wysokosci po
podniesieniu jeszcze dziala. Powoduje to czasem taki efekt, ze podnoszac
poruszam ja jeszcze (szczegolnie na poczatku), do czego na poczatku ciezko
sie przyzwyczaic.

Wczesniej mialem myszke kolkowa logitecha i nie bylo oczywiscie takiego
problemu. Wiec prosze o info, czy kazdy tak ma (unoszac lekko nad biurko i
poruszajac trzeba sprawdzic czy kursor porusza sie kiedy myszka "chodzi w
powietrzu").

Pozdrawiam
Geralt