Re: Zmiana procesora a instalacja systemu

Autor: coolscan.pl <coolscanUSUNTO_at_op.pl>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 17:10:22 MET DST

> Jesli ten sam Socket i ta sama plyta to IMO nie, chociaz zalecaloby :)
>
> Jesli inny Socket i inna plyta to najprawdopodobniej bedzie potrzeba
> przeinstalowania systemu

Ten sam Skocket A :-). Wlasciwie pytam, gdyz ktos mi przekazal kiedys info,
ze system jemu nie wstal (z poprzednim SP) po zmianie procka na taki sam
model, lecz z innym ID (numerem wewnetrznym) - po prostu inny egzemplarz. I
nie wiem, czy tak moze byc rzeczywiscie, a szczegolnie, gdy wklada sie inny
model.

pozdrawiam
Maciek