LCD bez sterowania programowego??

Autor: kesser <kesser_at_gazeta.pl>
Data: Mon 26 Sep 2005 - 19:15:01 MET DST

Witam
W najbliższym czasie mam zamiar nabyć monitor LCD raczej 17". Głównie edycja
tekstu, internet, filmy. Używam linuxa więc Samsungi raczej odpadają ze
względu na sterowanie programowe z którym może być problem. W archiwum i
rozmowy toczą się głównie wokół samsungów. Może ktoś mi
polecić jakiś konkretny model do 1500 pln plus cyrka ~ 200-300 pln.
Zastanawiam się nad Iiyama ale nie znam tych monitorów.

PS Obecnie mam nvidia geforce mx2 64 mb ale mam zamiar w najbliższym czasie
ją wymienić na coś nowszego :-).