Re: Monitor - 60 Hz czy więcej...

Autor: kwak <mkwak_at_poczta.fm>
Data: Mon 26 Sep 2005 - 11:57:50 MET DST

Użytkownik "Lecter" <namore@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dh86q7$mei$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
>

> Na moim monitorze 15" pracuję obecnie przy częstotliwości odświeżania
> obrazu 60 Hz.
>
> Mam pytanie: gdzie mogę znaleźć informację przy jakiej max częstotliwości
> może pracować moja Belinea (instrukcji już dawno nie mam)? Słyszałem, że
> jeśli ustawi za dużo Hz - monitor może ulec uszkodzeniu...
>
> We właściwościach jest opcja "ukryj tryby, których ten monitor nie może
> wyświetlić" - ale czy jest to wiarygodne?

jezeli chcesz aby ten monitor pracowal w 1024/768(tak mi sie wydaje)to moze
byc tak ze wyzszej cz.odswiezania nie uzyskasz. jezeli przesadzisz w
ustawieniach to monitor raczej powinien sie wylaczyc a nie uszkodzic.w moim
przypadku(kiedys, 15"philips)pracowal w 1024/768 na 75Hz max. co do
ukrywania trybow nieobslugiwanych, to czasami dziala poprawnie(w moim
przypadku przynajmniej).
kwak