Monitor - 60 Hz czy więcej...

Autor: Lecter <namore_at_wp.pl>
Data: Mon 26 Sep 2005 - 09:08:58 MET DST

Witam,

Na moim monitorze 15" pracuję obecnie przy częstotliwości odświeżania obrazu
60 Hz.

Mam pytanie: gdzie mogę znaleźć informację przy jakiej max częstotliwości
może pracować moja Belinea (instrukcji już dawno nie mam)? Słyszałem, że
jeśli ustawi za dużo Hz - monitor może ulec uszkodzeniu...

We właściwościach jest opcja "ukryj tryby, których ten monitor nie może
wyświetlić" - ale czy jest to wiarygodne?

Proszę o pomoc, dziękuję!

Lecter