Re: jaka nagrywarka dvd

Autor: bm <abc_at_abc.pl>
Data: Mon 26 Sep 2005 - 09:27:39 MET DST

> Polecam BenQ DW1640

Dołączam się do propozycji, długo wybierałem i od tygodnia takową
posiadam. To prawda, że środek ten sam co plextor, można wgrać firmware
od plextora. ale po co ;). Korekta odczytu wspaniała - odczytałem płytę
która już rok leżała jako uszkodzona i na kilku innych napędach nie dało
się odczytać :). Jakość nagrywania też bardzo dobra, a i cena przystępna
(dałem 185 w sklepie) . Poczytaj forum.cdrinfo.pl tam znajdziesz więcej
szczegółów. Polecam

Pozdrawiam
Bartek