przerwa w energii i bios

Autor: Janusz Pawłowski <universis_at_wp.pl>
Data: Mon 26 Sep 2005 - 09:25:28 MET DST

Mam router na płycie Asus - model CUBX-L7. Zauważyłem ze po siłowym
wyłączaniu / odcięciu energii/ przy ponownym uruchamianiu system
peceta wchodzi od razu do usawień bios'u, co jest dla mnie nie do
przyjęcia bo routewrek wisi w innej klatce i daje ludziom internet,
więc jak zaistnieje przypadek zaniku zasilania, a mnie nie będzie to
nie będzie internetu - czasem długo. Moje pytanie: co ustawić, a co
"odstawić" w biosie żeby do tego nie ochodziło.