Re: komp do 2500PLN

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 26 Sep 2005 - 08:31:23 MET DST

>> monitor samsung 797df 509
>
> Kiepski wybór, weź CTX, Philips, Miro,
> albo jakiegoś taniego japończyka...

No z tego co zaobserwowałem to Samsung to średnia
pułka a taki Miro/CTX, a już napewno "tani japończyk"
to ta najniższa.
Szkoda, że ludziom tak trudno zrozumieć, że monitor jest
jedną z najważniejszych części zestawu komputerowego.
Pewnie jest to spowodowane tym, że jedynym parametrem
jakim można zaszpanować jest przekątną (fajnie jest się pochwalić
posiadaniem 19" calowej kuli firmy Samrobiewgarazu ;-).
Pozatym często monitor jest podzespołem, który przechodzi
i do następnego zestawu - nie każdy zmienia monitor razem z budą.