Problem Z nagrywarką LG, NERO i trybem DAO.

Autor: <freemanek.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 26 Sep 2005 - 08:14:31 MET DST

Witam. Kupiłem na dniach nagrywarkę LG DVD+/-RW GSA-4165B bulk
i mam z nią taki problem:
Gdy próbuje nagrać płytę (DVD-R), która nie jest zapełnianiona w 100% (dane o
pojemności 2,5 GB
na płycie 4,7GB (de facto 4,38 GB))
generalnie nie ma zadnego problemu (nagrałem tylko dwie takie płyty, więc do
końca nie jestem pewien).

Próbowałem nagrać obraz ISO (1,83GB). na DVD-R nie można było nagrać, pojawił
się błąd (nie pamiętam który,
ale jeden z listy poniższej). Na DVD+RW nagrałem.

Inna próba - nagranie pełnej płyty DVD (+overburning ok 10 mb) nie działa,
ani na DVD+RW, ani na DVD-r

Ktoś wie w czym tkwi diabeł??

Lista błędnych komunikatów:
- błędne pole polecenia - wykonanie polecenia rozpocznij w trybie dao nie
jest możliwe
- błędny adres bloku

Dodatkowo:
- Pole - Zamknij DVD ponowny zapis płytki nie będzie już możliwy - nieaktywne
- metoda zapisu DAO - niekatywana (żadnego wyboru - tylko DAO)
- Dwie próby nagrania zwykłego CD - jedna jak najbardziej poprawnie (wybór
jest możliwy DAO TAO DAO96), druga - zapis cd nie możliwy - pole - zamknij
płytkę nieaktywne.
- dioda świeci cały czas na zielono, bez względu czy nagrywam DVD+/-R/RW (wg
instrukcji przy DVD+R/RW powinna dioda świecić na pomarńczowo)

WIN XP Prof. SP2. Nero 6,0,16PL, IDE - MASTER, płyta Gigabyte GA7N400-L.

Znalazłem, tylko coś takiego -
http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_thread/thread/ce22bf55c57bb
540/9bd32bdb5b75145d?lnk=st&q=nagrywanie+p%C5%
82yt+DVD&rnum=1&hl=pl#9bd32bdb5b75145d
ale tu niestety nie ma żadnej pomocy (moja nagrywarka obsługuje i - i +
http://www.ckznak.pl/index.php?
cid=232&scid=1177&prid=nagdvdLGGSA4165B+bulk+bla )