Re: jaka nagrywarka dvd

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 24 Sep 2005 - 23:03:17 MET DST

visor napisał(a):
> witam
> jaka polecacie nagrywarke dvd, chodzi mi o funkcjonalnosci i zywotnosci
> tejze nagrywarki,
> pozdrawiam

Używam LG GSA4163 i jest to bardzo cichy model. Radzi sobie nieźle,
chociaż ja nie nagrywam niewiadomo ile...
Teraz w ofercie jest nowszy LG i jakbym teraz potrzebował drugiej
nagrywarki to wybrałbym LG. O LiteOnie wiem, że głośny, często się psuje
i trzeba aktualizować firmware. Wiem też, że są specjaliści, co
specjalnie "palą" nagrywarkę LiteOn i wymieniaja na nowszy model w
serwisie.

--
Proximus