Re: procesor box i wiatrak

Autor: Phyt0n <1phyton1_at_1frazpc.1pl>
Data: Sat 24 Sep 2005 - 23:03:20 MET DST

Mr/Mrs voker@gazeta.SKASUJ-TO.pl wrote what follows on 2005-09-24 23:00:
> Czytalem juz pare razy, ze jakis podzespol ma zbyt slaby uklad chlodzacy np
> karta graficzna. Stad moje pytanie. Kolega mial AMD (nie podkrecil go) i
> spalil mu sie. Nie wie dokladnie co to bylo.

a moj kolega ma rower ... jechal i sie przewrocil ... tez nie wie co bylo ...
->> uwielbiam po prostu takie teksty ...

dane rozwiazanie najpierw przechodzi przez testy producenta ... wszystkie
rozwiazania sa oprocz tego projektowane z lekkim (czasem mniejszym, czasem
wiekszym) zapasem wiec nie ma problemu ... poza tym jesli na procek+boxowy
cooler dostajesz 3 lata gwarancji to czego sie przejmujesz - musi tyle wytrzymac
... oczywiscie przy standardowym taktowaniu ... :)

--
Pozdrowienia!
Phyt0n