Re: glosniki z USA

Autor: <bartek1985_at_op.pl>
Data: Sat 24 Sep 2005 - 18:28:23 MET DST

>> ...martw sie raczej o zasilanie

nie mam sie co martwic, ten problem rozwiazalem za 15$, tyle kosztowal mnie
konwerter o wystarczajacej pojemnosci jak na ten zestaw glosnikow.
> Taki konwerter kosztowal mnie w UK jakies 40 funtow. Moze w PL kupisz
> taniej,
> a moze lepiej poszukaj od razu w USA - tam elektronika i takie pierdoly
> sa

tak, przejscowka 1$, konwerter, w zaleznosci od pojemnosci, im wiekszy tym
drozszy, ale 50A - 5$
> wyjatkowo tanio.

tak jest.

a jak na granicy w PL? beda chcieli oclic? czy orzy pytaniu czy mam cos do
oclenia, odp. nie i po klopocie?

rowniez pozdrawiam,
BJ