identyfikacja modemu

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 00:46:17 MET DST

Witam!!!

Znajomy ma w swoim starym P2 jakiś bliżej nieokreślony modem, z tego co mi
wiadomo jest sprawny, system go wykrywa, ale problemem jest brak
sterowników. Niestety nie wiem nawet czego szukać, nie mam pojęcia co to za
model... Jest jakiś sposób, aby go zidentyfikować, ewentualnie istnieją
jakieś uniwersalne stery? System to w98se.

Pozdrawiam!!!

Atlantis