Jakie perspektywy rozbudowy w przysz³o¶ci?

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 12:12:49 MET DST

Witam!!!

Mam w tej chwili kompa na p³ycie Abit NF-7 i nie narzekam, spisuje siê
bardzo dobrze, zw³aszcza ¿e przez ostatnich kilka lat u¿ywa³em Durona 700.
;) Praktycznie nie gram, u¿ywam go jako zwyk³ego desktopa oraz do kompresji
wideo. W tej chwili do wymiany zosta³a mi jeszcze tylko karta graficzna
(dzia³am na poczciwej GeForce2 64MB) i dokupienie pamiêci (256 MB to jednak
trochê za ma³o i czasem mo¿na odczuæ ten brak...) ale tak siê zastanawiam
nad jedn± kwesti±...
Na ile bêdê móg³ go rozbudowaæ w przysz³o¶ci? Mam teraz Semprona 2500+, czy
je¶li za rok lub wiêcej bêdê chcia³ zmieniæ platformê na co¶ szybszego, bêdê
skazany na wymianê wszystkiego, czy mo¿e wystarczaj±ca oka¿e siê wymiana
procesora? Pytam, bo widzi siê teraz tendencjê do przechodzenia ma procesory
64bitowe. ;)

I tak przy okazji. Stary komp z Duronem 700 poszed³ do siostry, jest w nim
p³yta g³ówna K7S5A, z tego co wiem obs³uguje nawet Athlony XP. Mo¿na to w
miarê tanio i sensownie podrasowaæ? ;) A je¶li tak, to co mogê wycisn±æ z
takiego sprzêtu?

Pozdrawiam!!!

Atlantis