irda przestała działać

Autor: MS <mskoni_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 11:19:55 MET DST

Witam
Mam problem z irdą i walcze już od tygodnia. Niestety bez skutku. Otóż
komputer płyta z chipsetem via 694x/686A oraz win xp.
Irda przestała dzialać po przeinstalowaniu systemu. Wcześniej działała nawet
z xp sp2. System był już mocno poprzeinstalowany (wymiana płyty wcześniej
też via, i dużo śmieci). Tak, więc sobie przeinstalowałem i w tym momencie
irda nie działa. Wszystko jedno czy z sp2 czy nie. Wgrywałem już praktycznie
wszystko i nic. W momencie staru systemu, zostaja podane jakieś dziwne
napięć przez co uklad się nagrzewa i nie działa. W biosie napewno jest
dobrze. Irda działa sprawdzałem na innym kompie z win98

Proszę o jakies wskazówki o czym mogłem zapomieć?

Dzięki i pozdrawiam