Re: pytanie do speców od LCD

Autor: ..::Friend::.. <guciotek_at_gazeta.pl>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 08:35:35 MET DST

Użytkownik "koSio" <kosioo@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dgss46$nr9$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Mam nastepująca wątpliwość, pytanko. Primo na LCD znam się prawie tak
> jak na technologiach kosmicznych :) . Chciałem kupić synowi monitor
> 17" !! Mogę maksymalnie wydać na niego 1200zł. Pogoglałem troszeczkę i
> wytypowałem kilka sztuk. I teraz pytanko do fachowców, którego
> polecicie
> 1).17" Philips 170S6FB
> 2).17" Belinea 101711B
> 3).17" Belinea 101735C
> 4).17" Samsung SyncMaster 710N
> 5).17" AG Neovo F417 black

Poniewaz w cenie 1200zł zadnej super 17 sie nie kupi to ja bym wybrał
monitor z gwarancją na uszkodzone piksele.
Philips daje gwarancje na niektore modele( B i P). LG daje miesiąc na
wszystkie.

Moja propozycja to LG 1750S 1089zł http://pclab.pl/art15014.html

Lub hjundaj B71A 980zł ale bez gwarancji na uszkodzone piksele
http://sklep.morele.net/?pg=product_info&PRD_id=23219&o=BRD_name&dspl=p

> Dodam tylko, że monitor uzywany do Office + Filmy + INTERNET (zero
> gier)
> I jeszcze jedno pytanko ??? czy powinno się sugerować przy kupnie LCD
> starymi prl-owskimi zasadami - czym więcej tym lepiej ?? tzn. czy
> jasność 250cd wystarczy czy musi być co najmniej 300 to samo tyczy się
> kontrastu 430:1 czy minimum 500/600:1 przy panelu 17".

przewaznie tak ale nie zawsze bo jak monitor ma duzą jasność a słaby
zakres regulacji tej jasnosci (to częsty problem w LCD) to moze być tak
ze oczy będą bolały od pracy z takim monitorem.

GM