pytanie do speców od LCD

Autor: koSio <kosioo_at_gazeta.pl>
Data: Thu 22 Sep 2005 - 01:59:33 MET DST

Mam nastepująca wątpliwość, pytanko. Primo na LCD znam się prawie tak jak na
technologiach kosmicznych :) . Chciałem kupić synowi monitor 17" !! Mogę
maksymalnie wydać na niego 1200zł. Pogoglałem troszeczkę i wytypowałem kilka
sztuk. I teraz pytanko do fachowców, którego polecicie
1).17" Philips 170S6FB
2).17" Belinea 101711B
3).17" Belinea 101735C
4).17" Samsung SyncMaster 710N
5).17" AG Neovo F417 black

Dodam tylko, że monitor uzywany do Office + Filmy + INTERNET (zero gier)
I jeszcze jedno pytanko ??? czy powinno się sugerować przy kupnie LCD
starymi prl-owskimi zasadami - czym więcej tym lepiej ?? tzn. czy jasność
250cd wystarczy czy musi być co najmniej 300 to samo tyczy się kontrastu
430:1 czy minimum 500/600:1 przy panelu 17".

z góry wielkie dzięki za wszelkie informacje
pozdr.