Drukarka cz.2

Autor: Zaborski <cos_tam__at_o2.pl>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 20:45:57 MET DST

Raz jeszcze witam. Niespełna tydzień temu stojąc przed koniecznością zakupu
drukarki pytałem na tej grupie o radę którą wybrać. Ostatecznie kupiłem tak
jak mi radzono Canona. Jest to model iP3000. Zrobiłrm próbny wydruk zdjęcia
na papierze fotograficznym i jestem z niej zadowolony. Poprzednio miałem HP
(padła).
Dziekuję za rady i sugestie.

Mam jeszcze jedno pytanie związane z kosztami eksploatacji tej drukarki. Czy
ktoś posiada przybliżone dane kosztów wydrukowania zdjęcia 10x15 oraz
zapełnionej grafiką kolorową kartki A4 oraz zapełnionej tekstem kartki A4?
Jaki może być przybliżony koszt tuszu niezbędnego do wydrukowania takiego
zdjęcia?

Z góry dziekuję za informacje