Re: Co wymienic?

Autor: Szymon Osiecki <sosiecki_at_wytnijto.gazeta-pl>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 20:33:10 MET DST

Proximus napisał(a):

>> Przecież napisał, że ma już dwie.
> Czyżbym coś przegapił? :)

Najwyraźniej ;). Hint, patrz odpowiedź Marcina na post MAYDAYa.

> Nie wiem czy jego grafika jest na PCI-E. Poza tym skoro nie ma kasy...
> Oczywiście ja bym nie zmieniał. Pomyliłem sie.

Jest na AGP i biorąc pod uwagę, że ma już bardzo mocną grafikę IMHO
najlepiej jest dać jej odpowiednie wsparcie w procesorze. Sam miałem
X800Pro na AXP i wiem, że po zmianie procesora na szybszy dostała
skrzydeł :).

--
Pozdrawiam,
 Szymon