Re: Zasilacz Cheiftec 410W - modyfikacja wentyli.

Autor: kot919 <kot-919_at_o2.pl>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 16:52:54 MET DST

> Mam zasilacz Chiefteca 420W, z dwoma wentylami,jeden standardowo przy
> gniezdzie zasilania, drugi od spodu, nawiewa powietrze na gadżety w
> środku. Ten wentyl wychodzący na zewnątrz jest niestety głośny jak dla
> mnie, i tu mam pytanie - czy próbował ktoś wyłączyć ten wiatrak? Na ile
> to bezpieczne? Czy już lepiej wylutować ten wentyl i wstawić inny,cichy?

Jestem posiadzaczem egemplarza tego samego typu ... Po pierwsze wentyl od
spodu wyciąga powietrze z gadżetów w środku a po drugie przeczyść wentyle i
powinno byc ok ... u mnie nic nie buczy a zasilacz jest wiele cichszy niż
jego poprzednicy (czyt. zasilacze które miałem :-))

Wyłączenie raczej nie wchodzi w gre bo on niestety się troche grzeje ...
chyba, że u ciebie nie ma co zasilać :-)

Zmienić możesz ... Tracisz gwarancje ale możesz władować coś o zmiennych
obrotach z czujnikiem temperatury w zasilaczu ... ale wątpie aby to pomogło

POZDRO ....

            Kot919

Athlon 2.0 XP ; Gigabyte GA-7NNXP ; 2x512MB Hynix (dual) + 256MB Samsung
;
Radeon 9500 PRO @ 9700 ; 120GB MAXTOR + 80GB Barracuda ; Nec 3520A ;
LCD Samsung 173P+ ; Chieftec HPC-420-302 DF