Re: co sie moglo stac z dyskiem? zniknal?

Autor: Harwey <gszydlo_at_o2.pl>
Data: Wed 21 Sep 2005 - 12:37:07 MET DST

Witam. Mam podobne objawy z dyskiem SCSI, w DOS jest wszystko OK, widze
wszystkie katalogi, moge kopiowac, przenoscic - moge robic co mi sie podoba
a pod WinXP dysk jest niewidoczny. Przez pol roku wszystko chodzilo OK az tu
nagle jednego dnia otwieram MOJ KOMPUTER a dysku nie ma :-( Probowalem
formatowac niskopoziomowo, formatowanie w DOS, potem Disk Doctor... wszystko
robilem a WinXP dalej nie widzi... wykluczam uszkodzenie kontrolera.....
Dysk Seagate Barracuda 18XL ST35296LC 9.1 GB U160 SCSI LVD 7200rpm a
kontroler Mylex DAC960PTL1 8MB cache