Re: Nagrywanie DVD i k這poty...

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 20:44:28 MET DST

"Mikolaj Tutak" <mtutak[a]nixz*net@remove.this.com> wrote in message
news:dgpjt7$bnj$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Zartujesz chyba, na minusach nagrywaja lamerzy nie majacy pojecia czym
> roznia sie oba systemy zapisu. DVD+ zapewnia zauwazalnie wyzsza jakosc
> zapisu, a przy ustawionym book-type lepsza zgodnosc z napedami
> stacjonarnymi... no ale jak ktos slucha "ekspertow" z gie責y...

Odpowiedz mi dlaczego plyty DVD- maja logo DVD alliance a DVD+ nie- ja nie
kwestionuje tego ze + sa lepsze ja tylko mowie ze DVD- musi chodzic z
obowiazku na kazdym odtwarzaczu ktory ma logo DVD alliance. zakladam ze logo
oznacza akceptacje pewnych standardow technicznych. nie robmy dywagacji
akademickiej - wiadomo jakie firmy sa w ktorym porozumieniu ci od +
zapewniaja lepsza kompatybilnosc z + ci od - z - a w srodku sa chinczycy
ktorzy nie sa w zadnym porozumieniu, tluka odtwarzacze wciagajace wszystko
jak leci i gdyby nie kiepska trwalosc i jakosc to nie mieliby zadnej
konkurencji a tak morduja wszystkich cena. Kupujesz DVD z gwarancja na 2
lata i masz w gdzies ze laser zdechnie bo za 2 lata wejdzie avc, vc-1 i
wciagniesz inny chinski szajs z obsluga avc i vc-1...
i nie jestem zadnym ekspertem z gieldy i sam przyznajesz ze trzeba jednak w
tym + wlaczyc booktype tylko ze niektore nagrywarki nie maja tego feature'u
i co proponujesz wtedy?