Intel 815 Chipset Graphic

Autor: +Białoruś <NOSPAMtralala76_at_go2.pl>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 10:02:25 MET DST

sory, że wygrzebuję taką przeszłość, ale ktoś z Was miał
styczność z kartą graficzną w tym chipsecie? czy ona jest
znaczącym krokiem w stosunku do S3 Trio? konkretnie czy będa na
niej chodziły normalnie filmy z DVD?

bo chciałem wymienić tego Trio na najgorszego Radeonka 9250, ale
skoro płyta w tym kompie ma już wbudowaną grafikę to może do
oglądania filmów wystarczy?

płyta do CUSL2 Asusa - procek PIII 800.

chodzi oczywiście o minimalne koszty... a problem jest taki, że
ktoś musi jechać w sprawie kompa, dlatego najpierw chciałbym
zapytać...

no i druga sprawa, chodzi o stery do XP, na stronie producenta
nie znalazłem nic konkretnego (no chyba, że jakiś uniwersalny,
ale nie mam zaufania: Intel(R) 81x Chipset Family Graphics Driver
6.3 Production Version 6.13.01.2872 for Windows XP - 81x63_w.zip)

czy może XP ma wbudowane?

pozdr.