Re: Problem: LAN na plycie

Autor: Jeremi z pracy <jb-m_at_tlenNOSPAM.pl>
Data: Tue 20 Sep 2005 - 08:12:38 MET DST

Użytkownik "wik" <wik@badmail.org> napisał w wiadomości >

> a co to znaczy ze sieci nie ma? jak to sprawdzasz?

Hmm... ja nie wiem, czy powinienem odpowiadac, bo to na pewno podchwytliwe
pytanie...
Ale aby wykluczyc moja nieuprzejmosc, odpowiem:
sprawdzam programem do monitoringu sieci: zadne pakiety nie wchodza ani nie
wychodza
ping: to samo
i juz chyba najprostsze: nie moge odbierac/wysylac poczty, nie moge
przegladac stron.
Czy o taka odpowiedz Ci chodzilo?

--
Pozdrawiam,