Re: Ciekawy problem na drukarce HP 2100

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 23:59:31 MET DST

stipe:

> Nie mam, jak zamienię drukarkę, bo mam dwie takie same (na
> identyczną HP2100) ma tyvh samych sterwonikach,
> i na tym samym Print Serwerze to wszystko jest OK

ciekawa sprawa... w domu mam bardzo podobna sytuacje wlasnie na 2100, ale
bez printservera. nie doszedlem do zadnej prawidlowosci, bo nie zawsze,
nie przy kazdym dokumencie sie to dzieje. :( podejrzewalem sterowniki, ale
kilka roznych juz testowalem i nic. skoro ty piszesz, ze na tych samych
sterownikach ale inny egzemplarz drukarki nie ma problemow, wiec je
nalezaloby chyba wykluczyc.
a wiec podlaczam sie do problemu.

--
pozdrawiam