Re: GeForce 6600GT i plyta z AGPx4 - ma sens?

Autor: TePe <tomekp0_at_o2.POLSKA>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 21:43:54 MET DST

  I oczywiscie namawial na zakup
> plyty z PCI-E :)

ehm no to wydaje sie byc na miejscu ;)

  W wielkim domu handlowym, gdzie mozna kupic dosłownie wszystko,
dyrektor zatrudnia nowego handlowca i mówi, że jak się sprawdzi
to dostanie stały etat.
Po zamknięciu marketu szef wzywa gościa i pyta się

- Ilu klientów Pan dziś obsłużył?
- Jednego.
- Co?? Tylko jednego?? Nawet nasi najgorsi handlowcy obsługuja
przynajmniej 30 klientów dziennie!! Nie ma mowy żeby Pan u nas
pracował!!
- No ale zorbiłem utarg na 524 850 $ - odpowiada facet
  Dyrektor w szoku
- Nie możliwe! Nasi najlepsi handlowcy
  mają dzienny utarg w okolicach 20-25 tys.
Niby jak pan tego dokonał?
  Facet:
  - No na poczatku sprzedałem haczyk na ryby, ale mówie do Klienta, że
  może okazyjnie zakupić komplet rewelacyjnych żyłek i facet kupił, to
  ja że mamy super wedki i na dobre wedkowanie kilka napewno sie przyda
  i facet kupił, to ja że nad jeziorem nie zawsze mozna łowić z brzegu i
  zaproponowałem łódkę-facet kupił, więc ja że do przewozu łodzi musi
  miecporządną przyczepę-facet kupił, ale okazało się ża gość ma za mały
  samochód zeby uciągnąć przyczepę z łodzią, wiec sprzedałem mu
  miniwana..
  Szef niedowierzając: - i to wszystko sprzedał pan facetowi, który
  przyszedł kupić haczyk ???
  - A skąd, facet przyszedł po podpaski dla żony, a ja do niego -skoro
  z dymania nici to może chociaż na ryby pojedzie...

TePe