Re: GeForce 6600GT i plyta z AGPx4 - ma sens?

Autor: Mateusz Bronk <matmus_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 19 Sep 2005 - 20:31:18 MET DST

Wielkie dzięki za pomoc.
Co prawda zasilacz na 99% jest jakims tanim no-namem (prawde mowiac sam nie
wiem - gdyz komp nie jest moj) ale mam nadzieje ze najwyzej sfajczy sie sam
a nie wszystko co do niego podlaczone (wiem - wykluczyc sie niczego nie da..
ale musialbym miec wyjatkowego pecha).
Mam nadzieje ze jakby co to piec sie najwyzej nie odpali. Wtedy zainwestuje
w jakiegos Chiefteca.
A co do grafy.. to faktycznie kupie tego GF... po prostu sprzedawca w
sklepie mi zrobil dzis wode z mozgu twierdzac ze na AGP 4x to 6600GT bedzie
chodzic zupelnie tak samo jak zwykle 6600. I oczywiscie namawial na zakup
plyty z PCI-E :)